-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Osprey Publishing
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
AIR CAMPAIGN 11
- Author: Richard Worrall
- Illustrator: Graham Turner
- Short code: ACM 11
- Publication Date: 19 Sep 2019
Throughout late-1943 into early-1944, an epic struggle raged over the skies of Germany between RAF Bomber Command and the Luftwaffe. This campaign had been undertaken by the Commander-in-Chief Bomber Command, Air Chief Marshal Sir Arthur Harris, and was baptized ‘The Battle of Berlin'.
The Berlin campaign was a hard, desperate slog. Struggling against dreadful and bitter winter weather, Bomber Command ‘went' to Berlin a total of sixteen times, suffering increasingly severe losses throughout the winter of 1943/44 in the face of a revitalized German air-defence. The campaign remains controversial and the jury, even today, is ultimately undecided as to what it realistically achieved. Illustrated throughout with full-colour artwork depicting the enormous scale of the campaign, this is the story of the RAF's much debated attempt to win the war through bombing alone.