-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Strategemata
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gra „Wzgórze 262 – Chambois, 19 – 21 sierpnia 1944” przedstawia walki Aliantów podczas zamykania i w obronie kotła Falaise. Głównym bohaterem jest 1 Dywizja Pancerna generała Stanisława Maczka. Oprócz tego są oddziały amerykańskie i kanadyjskie.
W grze jest 6 scenariuszy. 4 z nich to krótkie starcia, aby zapoznać się z procedurami systemu „Wielkie bitwy małych oddziałów”. Główny temat to walki obronne Aliantów i próby wydostania się z kotła Niemców. Chaotyczna organizacja armii niemieckiej w tej bitwie oddana jest w prosty sposób. Na początku rozgrywki gracz niemiecki wybiera grupy bojowe, które będzie starał się wyprowadzić z planszy. Gracz aliancki nie zna planów przeciwnika. Dopiero w trakcie rozgrywki okazuje się, które oddziały pojawią się w grze. Dzięki temu każda partia jest inna, a gra dostarcza wielu emocji.
Podstawowe cechy systemu "Wielkie bitwy małych oddziałów".
1. Do rozstrzygania wszystkich procedur, gracze używają tradycyjnej talii 52 kart. Dzięki temu karty zagrane już na początku rozgrywki mogą mieć wpływ na jej końcowy wynik. Jest to duża różnica w porównaniu do rzutów kostką, które są od siebie niezależne.
2. W etapie mogą być aktywowane oddziały tylko jednej armii, a o tym, który gracz będzie miał inicjatywę decyduje los. Szansa na posiadanie inicjatywy zmienia się w każdym etapie. Zmusza to graczy to rozważnego i maksymalnie efektywnego planowania swoich działań, gdyż w kolejnym etapie może nie być okazji do naprawienia błędów.
3. W rozgrywkę zostały wplecione zdarzenia losowe (snajper, zmiana rozkazów itp.), które mogą odwrócić bieg wypadków i jednocześnie wprowadzają graczy w klimat pola bitwy.
4. Niewielkie modyfikacje podstawowych zasad pozwalają na przedstawienie pojedynczych pojazdów lub dział, które wspierały walczących.
Ze względu na proste procedury, gry oparte na zasadach tego systemu bardzo dobrze nadają się dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z grami planszowymi. Doświadczeni gracze też powinni być zadowoleni, gdyż muszą decydować nie tylko o podejmowanych działaniach, ale także o sposobie ich wykonania.
Uwaga: Gra nie zawiera talii kart, w którą gracze muszą sami się zaopatrzyć.
Zawartość gry:
- dwóch plansz o wymiarach 420 x 594 mm;
- 308 sztancowanych żetonów;
- kolorowej instrukcji (8 stron);
- dwóch kart ze scenariuszami;
- karty pomocniczej formatu A4;
- karty z opisem historycznym formatu A4